mandag den 24. februar 2014

Om at føle sig voksen på en søndag

Så K og jeg lejer en bil en søndag morgen og kører ud i verdenen. Solen skinner og livet er godt.

Helt ude i provinsen, langt væk fra de pæne og smarte mennesker, stopper vi og vil kigge på ting.
K køber mange ting og er god til at beslutte sig hurtigt. Ting er også bare pænere på ham.

Jeg køber ikke noget særligt, men føler mig glad og voksen over at være så spontan og leje en bil der først skal afleveres imorgen.

Så kører vi videre. Vi hører William Fitzsimmons, og K snakker om en koncert og en fadøl og mig i hånden. Jeg kigger på ham. Han ser koncentreret ud og pludselig drejer han hovedet og kigger på mig med sine mørkebrune øjne og smiler og jeg tænker på hvor pæn han er med sit halvlange pjuskede brune hår, skæg og tilfældige udseende.

K vil høre Wild Horses med Rolling Stones og så tænker jeg på hvor heldig og priviligeret jeg er.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar