onsdag den 5. marts 2014

Om en aften med L & K

L kommer forbi og spiser stegt flæsk med persillesovs sammen med K og jeg. Hun bliver og sover på sofaen i stuen, mens jeg ligger trygt i K's arme inde på værelset.

Jeg nyder hendes tilstedeværelse og jeg kan mærke på K at han har det på samme måde.

L er stille som mig, men samtidig fuld af liv, energi og mening, hvilket jeg elsker utrolig højt. Jeg føler jeg er forbundet med hende på et højere plan. Trods hendes lidt tilabageholdende væremåde, kan hun sagtens snakke længe og intenst om mange ting, og man keder sig bestemt ikke, tvært imod. L er en fantastisk lytter, og er oprigtigtinteresseret i alt man fortæller, hvilket er dejligt befriende.

Som jeg sidder dér, i selvskab med to af de mennesker jeg elsker allerhøjest, føler jeg mig så utrolig heldig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar